0 0 Punkte

Ich habe Kivitendo wie auf der Seite, Schritt für Schritt installiert.

Beim Aufruf von http://192.168.0.15/kivitendo-erp/controller.pl?action=Admin/login
erhalte ich:

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator at webmaster@localhost to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.

More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.4.18 (Ubuntu) Server at 192.168.0.15 Port 80

Woran kann es liegen? Ähnliche Forenbeiträge hier habe ich schon geprüft, halfen mir aber nicht weiter.

Bitte logge dich ein oder melde dich neu an um die Frage zu beantworten.